Урок 26. Повторюємо лінійні алгоритми.

Вирішуючи це завдання, ви виконали алгоритм.

Алгоритм – це послідовність команд, виконання яких приводить до отримання потрібного результату.

Якщо, в алгоритмі всі дії виконуються послідовно, то такий алгоритм називається лінійним.

ПРАЦЮЄМО ЗА КОМП’ЮТЕРОМ

Постановка задачі. Змоделювати зустріч Рудого кота з Привидом.

Дані: маємо два Спрайти (Рудий кіт та Привид). У кожного з них буде окремий скрипт.

Сценарій:

  • спрайти рухаються назустріч один одномую

  • потім кіт говорить: “Привіт! Ти хто?”

  • привид стає прозорим і відповідає: “Я Привид!” – і зникає

Порядок роботи за комп’ютером:

  1. Запусти середовище програмування Scrath.

  2. Додай новий спрайт Ghost1.

  3. Для Рудого кота скрипт буде простим.

  4. Налаштуй спрайт Привида, адже потрібно, щоб він рухався назустріч коту. Для цього за допомогою контекстного меню зміни напрямок руху та стиль обертання.

  5. Створи для Привида скрипт.

  6. Запусти виконання проєкту і подивись, що відбувається.

  7. Збережи проєкт.