Урок 28. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі. Практична робота №11.

1. Прочитайте:

Зазвичай, коли вирішують якусь конкретну задачу, її розбивають на більш дрібні, що в свою чергу або відбуваються одна за одною, або викликаються по мірі потреби. Наприклад, потрібно розрахувати площу якоїсь складної ділянки, яка не має чіткої правильної форми:

В даному випадку ділянку розбили на два трикутники і один прямокутник. Загальна площа ділянки буде рівна сумі всіх площ. Але площа трикутника знаходиться за зовсім іншою формулою, ніж площа прямокутника. В такому випадку задача знаходження площі складної ділянки розбивається на дві задачі – знаходження площі трикутника і знаходження площі прямокутника та задачу знаходження суми їхніх результатів.

Інший приклад. Ми хочемо, щоб наш виконавець у програмі Scratch рухався за нашою вказівкою стрілками керування. Реалізувати це можна двома способами: написати один складний алгоритм або чотири менших

І спосіб

ІІ спосіб

Але в наведених прикладах виконавець буде рухатись без упину і ним важко керувати. Тому отримуєте наступне завдання:

2. Виконання практичної роботи.

Завдання. Вам потрібно створити лабіринт по якому має рухатися виконавець. Виконавцем має керувати користувач за допомогою клавіш керування. Для виконання завдання вам потрібно:

  1. Створити сцену-лабіринт. Тобто намалювати лабіринт.

  2. Створити алгоритм керування виконавцем за допомогою клавіш керування. Для цього удоскональте один із алгоритмів розміщених вище.

Надішліть мені фотозвіт про виконану роботу.

Якщо в процесі роботи виникають якісь питання, то також звертайтеся через електронну пошту або вайбер

електронна пошта: shkolabilin1@gmail.com

вайбер: +380930158447