Ви вже знаєте, що алгоритм можна подати різними способами. А от алгоритм, який подають мовою зрозумілою для комп’ютера, називають програмою.
Щоб створювати програми, існують спеціальні середовища програмування. З одним з таких середовищ ви уже знайомі – це Скретч. Але досі ми використовували його для того, щоб вчитися малювати за допомогою комп’ютера.
У середовищі Скретч виконавця називають Спрайтом, програму для виконавця – скриптом, а набір усіх скриптів, для розв’язання певної задачі – проєктом.
Щоб розв’язати якусь задачу за допомогою комп’ютера треба пройти певні етапи:
1. Аналіз тексту задачі: що дано і який результат очікується.
2. Створення моделі.
3. Вибір виконавця: системи його команд і середовища програмування.
4. Складання алгоритму.
5. Створення програми за алгоритмом у середовищі програмування.
6. Перевірка роботи програми.
3. Виконайте завдання.
Перейдіть за посиланням Скретч і ознайомтеся із сайтом онлайн версії середовища програмування Скретч (надалі ми будемо його використовувати для створення проєктів).