Урок 27. Середовище програмування Скретч.

1. Натисніть кнопку і виконайте вправу.

2. Прочитайте. 

Ви вже знаєте, що алгоритм можна подати різними способами. А от алгоритм, який подають мовою зрозумілою для комп’ютера, називають програмою.

Щоб створювати програми, існують спеціальні середовища програмування. З одним з таких середовищ ви уже знайомі – це Скретч. Але досі ми використовували його для того, щоб вчитися малювати за допомогою комп’ютера.

У середовищі Скретч виконавця називають Спрайтом, програму для виконавця – скриптом, а набір усіх скриптів, для розв’язання певної задачі – проєктом.

Щоб розв’язати якусь задачу за допомогою комп’ютера треба пройти певні етапи:

1. Аналіз тексту задачі: що дано і який результат очікується.

2. Створення моделі.

3. Вибір виконавця: системи його команд і середовища програмування.

4. Складання алгоритму.

5. Створення програми за алгоритмом у середовищі програмування.

6. Перевірка роботи програми.

3. Виконайте завдання.

Перейдіть за посиланням Скретч і ознайомтеся із сайтом онлайн версії середовища програмування Скретч (надалі ми будемо його використовувати для створення проєктів).